loader

Lütfen bekleyin..

Hayatımızın Gerçeği Dijital Dünya

2000'li yıllardan bu yana teknolojik gelişmelerin devrim niteliğinde ilerlediğine hepimiz şahit oluyoruz. Gelişen her teknoloji hayatımıza bir yenilik ve bizlere yeni iş kapısı açmaktadır.

Peki dijital dünyaya bu kadar çabuk adapte oluyorken, bizleri ilerleyen zamanlarda neler bekliyor? Gelin hep beraber yakından bu yeni dünyayı keşfedelim.

Keyifli okumalar 

YENİ GEZEGEN: DİJİTAL DÜNYA

Dijital dünya; uçsuz bucaksız mecrasıyla bizlere yeni bir yaşam alanı sunmaya devam ediyor. İnsanların davranış şekilleri ve alışkanlıklarının günden güne değiştiği bu düzende bizleri de yeni bir hayat bekliyor. Bu yeni hayatımızı inşa ederken, sağlam temellerle yolumuza devam etmeliyiz. Ancak böyle olursa sağlıklı sonuçlar elde etmiş oluruz.

Günümüzde milyonlarca insanın internete sınırsız erişimi, bilgisayar, dizüstü bilgisayar, tablet, telefon gibi sayısız cihaz, akıllı televizyonlar ve bize sürekli iletişim halinde olma imkânı veren çeşitli uygulamalar var. Bu iletişim imkânı, dünyamızda olup bitenler hakkında anında bilgi edinmemize, artan sayıda insanla etkileşime girmemize, öğrenmemize, öğretmemize, her türlü ürün ve hizmete ve yeni iş, iş ve ilişki fırsatlarına sahip olmamıza olanak tanır. Tüm bunlar, her zaman, her yerde anında parmaklarınızın ucunda.

2020 yılıyla birlikte sosyal medya, e-ticaret, online hizmetler günden güne etkisini daha da çok gösterdi. Bütün bu gelişmeler bizlerin dijital dünyasını oluşturmaktadır.

 

Şirketlerin Dijital Dünya’ da İzleyeceği Strateji

Hayatımızın bir parçası olan dijital, çalışma hayatımızı da oldukça etkiledi. İlk olarak bir şirketin yapması gereken hedefleri belirlemek ve 'neden çevrimiçi olmak istiyorum?' sorusunu sormakla başlayabiliriz.

 

-  Sosyal ağlarda ilişkiler kurmak;

-  Çevrimiçi satış;

-  Yeni müşteriler bulmak ve mevcut olanları korumak

 

 Hedefler belirlendikten sonra, bir girişimcinin şirketini dijital dünyada tanıtmak için atması gereken adımlar şunlardır:

 

-   İşletmenizi çeşitli çevrimiçi dizinlere gönderin. (Google My Business).

-  Yeni müşteriler çekmek için işletme, ürünler veya hizmetler, çalışma saatleri, adres, fotoğraf ve videolar hakkındaki bilgileri paylaşmak için bir web sitesi oluşturun.

-   Siteye çevrimiçi rezervasyon, incelemeler veya e-ticaret mağazası gibi ek işlevler ekleyin.

-  Sosyal ağlarda (Facebook, Twitter, Instagram, vb.) fikirlerinizi, fotoğraflarınızı tanıtabileceğiniz ve müşterilerle etkileşim kurabileceğiniz bir sayfa oluşturun.

Sonuç olarak, dijital dünya sürekli değiştiği için, iyi bilgilendirilmeniz ve stratejinizi bu değişikliklere hızlı bir şekilde uyarlamanız çok önemlidir. Öyleyse ne duruyorsunuz HAREKETE GEÇİN!

Paylaş: